رشد درآمدهاي فرودگاه پيام در سال 94

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36313
ساعت 13:47 سه شنبه 7 ارديبهشت 1395
مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در نشست شوراي اداري مديران منطقه، از افزايش 48 درصدي در آمد شركت در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد.

به گزارش فرينا، محمدعلي مختاري در اين نشست با اشاره به فرآيند شفاف سازي و تدوين برنامه در سال 95 گفت: رعايت انقباض و انضباط  با تعيين هدف مالي و تخصيص منابع جديد در چهار چوب هدف هاي تعيين شده به ويژه در منابع در آمدي منطقه ويژه اقتصادي يك ضرورت و اولويت براي سال 95 است.
مختاري به مباني توسعه و فعاليت هاي در آمد پايدار براي خارج كردن شركت از زيان انباشته سالهاي قبل از 92 اشاره كرد و افزود: بايد با برنامه هاي ميان مدت توسعه و درآمد پايدار هدف گذاري شود تا اين درآمد ها مستقل از نوسانات براي بهبود اقتصادي و كارايي مجموعه موثر باشد .
 وي گفت: با چهارچوب برنامه ميان مدت پيش بيني بيشتر و بهتر و در نتيجه توجه بهتري را براي انجام فعاليت ها ايجاد ميكند تا بودجه بر مبناي آن براي فعاليت هاي سالهاي آينده تنظيم شود .
مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در پايان به برنامه هاي حوزه درآمدزايي شركت در سه محور منطقه ويژه اقتصادي، هوانوردي، غير عملياتي اشاره كرد و افزود: در همه حوزه ها پيش بيني براي درآمد دو برابري در سال 95 نسبت به سال 94 ديده شده است كه با بهبود و افزايش انجام اقدامات و فعاليت ها و احد هاي سازماني و ارائه طرح نو و جديد براي در امد بيشتر و پايدار تر و با كنترل هزينه ها و رعايت آن تا سقف تعين شده امكان پذير است.

گالری تصاویر

شناسه خبری: 36313

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو