امضاء تفاهم نامه ايجاد پردیس بین المللی دانشگاه آزاد در منطقه ويژه دوغارن

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36325
ساعت 17:04 چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395
در حاشیه سفر استاندار خراسان رضوی تفاهم نامه ایجاد پردیس بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی بین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به امضا رسید.

به گزارش فرينا، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: دولت یازدهم نگاه خاصی به توسعه اقتصادی مناطق ویژه دارد و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صادرات، توریسم درمان، سرمایه گذاری و اشتغال دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.
علیرضا رشیدیان افزود: امیدواریم با احداث این پردیس بین المللی زمینه برای رشد و توسعه علمی جوانان در هر دو سوی مرز فراهم گردد و جوانان کشور دوست و همسایه افغانستان از نعمت آموزش عالی بهره مند شوند.
در ادامه اين مراسم  ناصرالدین گرامی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: ساختمانی با متراژ 12500 متر، که به همت بخش خصوصی و با پیشرفت 95درصدی احداث شده است را به این امر اختصاص داده ایم که قرار است با سرمایه گذاری بخش خصوصی علاوه بر پردیس بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستانی آموزشی، درمانی نیز جهت رشته های پزشکی این پردیس ایجاد شود.
عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هدف از ایجاد این پردیس در نقطه صفر مرزی را جذب و آموزش دانشجویان علاقه مند به تحصیل از شهر هرات افغانستان عنوان نمود و گفت: از اول مهرماه سال جاری آمادگی پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را خواهد داشت.





شناسه خبری: 36325

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو