ايجاد بسته های حمایتی صندوق ضمانت سرمایه گذاری در لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36351
ساعت 17:41 شنبه 11 ارديبهشت 1395
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از «ایجاد بسته های حمایتی جدید و افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» خبر داد .

به گزارش فرينا، فرزاد محمدی گفت: هدف از ایجاد صندوق ضمانت سرمایه گذاری توسعه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و کمک به پیشرفت صنایع کوچک است.
محمدي افزود: این صندوق در سال 95 علاوه بر صدور ضمانت نامه های بانکی، صدور ضمانت نامه شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار، پیش پرداخت، اعتبار خریدار، استرداد کسور وجه الضمان/ بیمه /مالیات، تامین مالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و ضمانت های گمرکی را در دستور کار قرار داده است.
وي با اشاره به خدمات صندوق ضمانت گفت: یکی از موانع فراروی صنایع کوچک بحث تامین نقدینگی است بطوری که عمدتاً صنایع کوچک در 4 حوزه خرید، فروش، سرمایه گذاری و پیمانکاری و مواردی همچون خرید مواد اولیه، ماشین آلات و غیره دچار مشکل هستند که با خدمات جدید ارائه شده توسط صندوق برای خرید اقساطی و نیز برای فروش محصولات تولیدی صنایع کوچک ضمانت نامه ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ادامه داد: سقف صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی از 10 میلیارد ریال به 30 میلیارد ریال افزایش یافته که این خود یک گام مهم برای حمایت از صنایع کوچک جهت توسعه و پیشرفت این منابع است.
محمدي گفت: بانکها و موسسات طرف قرارداد با صندوق ضمانت عبارتند از : بانک صنعت و معدن، بانک ملی، رفاه کارگران، کشاورزی، توسعه صادرات، پاسارگاد، سینا، موسسه کوثر، صندوق کارآفرینی. 
وي از اعمال تخفیفات در کارمزد صدور ضمانت ها خبر داد و افزود: این صندوق ضمانت تخفیفات 50 درصدی در کارمزد صدور ضمانت نامه های شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار، استرداد کسور وجه الضمان/ بیمه/ مالیات و پیش پرداخت و همچنین تخفیف 20 درصدی در کارمزد ضمانت نامه گمرکی اعمال کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در پایان افزود: صاحبان صنایع واحدهای تولیدی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایند.





شناسه خبری: 36351

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو