گمرک منطقه ویژه اسلام آباد غرب آماده بهره برداری است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36358
ساعت 16:58 يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز یکشنبه در سفر خود به شهرستان اسلام آباد غرب از از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب (زاگرس) بازديد كرد.

به گزارش فرينا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب در این بازدید گفت: گمرک منطقه آماده بهره برداری است، اما زیرساخت هایی نظیر اینترنت، دکل برق و راه دسترسی هنوز فراهم نیست.

فرهاد تاب زر افزود: نظر هیات مدیره منطقه ویژه این است که ۸۰ هکتار زمین واقع در پشت منطقه ویژه حد فاصل بین شهرک صنعتی و منطقه ویژه باید تملک شود و راه دسترسی بر روی جاده کرمانشاه قرار بگیرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: امیدواریم در سال جاری عملیات اجرایی پنج واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه آغاز شود.

تاب زر افزود: مقدمات آغاز عملیات اجرایی نخستین واحدها در این منطقه فراهم شده و امیدواریم در سال ۹۵ شاهد آغاز عملیات اجرایی پنج واحد باشیم.

وی به مهمترین مشکلات منظقه ویژه اقتصادی زاگرس هم اشاره کرد و افزود: مهمترین مشکل ما نبود دکل های مخابراتی برای زیرساخت‌های اینترنت است.

رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، مساحت فعلی سایت منطقه را ۱۴۳ هکتار اعلام کرد و افزود: متاسفانه بیش از ۱۴ هکتار از این مساحت توسط دکل های برق اشغال شده که از شرکت برق تقاضای جابجایی آنها را داریم.

* بازدید رازانی از پروژه چهار خطه کردن محور اسلام آباد غرب به حمیل

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اين بازديد از پروژه چهار خطه کردن محور اسلام آباد غرب به حمیل بازدید کرد.

اسدالله رازانی گفت: طول محور اسلام‌آباد غرب به حمیل ۲۷ کیلومتر است که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه استان کرمانشاه برای ترانزیت بهتر کالا داشته باشد.

رازانی در ادامه سفر خود از پروژه ورزشی پیست سوارکاری و اهداف سایت پروازی که در حال حاضر جانمایی مکان آن صورت گرفته نیز بازدید کرد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو