همايش پياده روي بانوان در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي برگزار شد

به منظور توسعه و ترويج ورزش هاي همگاني همايش پياده روي بانوان در پارک ارم شهرک بعثت سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي برگزار شد.
به گزارش بنا ( bena) غلامعباس صفر نژاد، مسئول امور ورزش سازمان ويژه اقتصادي پتروشيمي ، هدف از برگزاري اين همايش را سلامت روحي و جسمي و ايجاد ارتباط و تعامل بيشتر خانواده ها با يکديگر عنوان کرد و گفت: با وجود فقر حرکتي و استرس هاي مختلف زندگي شهري، انجام ورزشهاي مفرح همگاني در فضاي طبيعي باعث تحرک و شادابي خانواده ها خواهد شد .

وي افزود : همچنين پراکندگي خانه هاي کارکنان سازمان منطقه ويژه در سطح شهرهاي ماهشهر و بندرامام و شهرکهاي مختلف باعث شد که ما تصميم بر اجراي برنامه هاي گروهي بگيريم.

مسئول امور ورزش سازمان ويژه اقتصادي پتروشيمي همچنين ازتداوم اينگونه برنامه ها در سال جاري خبر داد و اظهار داشت: در برنامه امسال امور ورزش سازمان ويژه اقتصادي پتروشيمي اينگونه برنامه هاي خانوادگي را باز هم برگزار خواهد شد و تداوم خواهد داشت و سعي داريم با تمرکز اين برنامه ها در روزهاي تعطيل حضور کارکنان شاغل را نيز بيشتر کنيم.

صفر نژاد ورزش همگاني را موجب افزايش سلامت، افزايش ارتباط و شناخت خانواده ها از يکديگر دانست و گفت: در زمينه توسعه ورزش همگاني به غير از پياده روي، دارت خانوادگي، اسکيت کودکان و انجام گل گشتهاي خانوادگي را در برنامه خود گنجانده ايم.

گفتني است اين برنامه به همت امور ورزش سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي و با حضور همسران کارکنان و بانوان شاغل در اين سازمان در محيط با طراوت طبيعت اجرا شد./202

امتیاز به خبر :