همايش بسيجيان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي برگزار شد

به مناسبت هفته بسيج کارگري همايش بسيجيان توسط پايگاه مقاومت بسيج سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي برگزار شد.
به گزارش بنا ( bena) غلامي، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سازمان منطقه ويژه به عنوان ميزبان اين همايش ضمن خير مقدم به بسيجيان و ميهمانان و زنده کردن ياد و خاطره بسيجي کارگر، شهيد برونسي را گرامي داشت و گفت: يکي از نکات قابل توجه در خصوص سلوک زندگي شهيد عبدالحسين برونسي فضاي کاري خاص اين شهيد بود که از نظر کيفيت و کميت داراي ويژگيهاي منحصر به فرد خود بود.

سرهنگ سروستاني ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ماهشهر ، ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام فاطميه، بخشي از پيام مقام معظم رهبري (مد ظله) را در سال 89 قرائت کرد و به نقل از ايشان گفت: «اگر قرار باشد سال 1388 را در يک جمله تعريف کنيم، به نظر من عبارت است از سال ملت ايران، سال عظمت و پيروزي اين ملت بزرگ، سال حضور تاريخي و اثر گذار اين ملت در عرصه هايي که به سرنوشت انقلاب بزرگمان و به سرنوشت کشورمان بستگي داشت و منتهي شد.»

وي افزود: جهت تحقق شعار همت مظاعف، کار مظاعف عرصه کار براي همه ما بسيار زياد است. لکن تلاش ها بايد بيشتر شود.

سرهنگ سروستاني با اشاره به دشمني دشمنان با علم و ايمان جامعه ما و تفاوت آن با جنگ سرزميني در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اينگونه دشمني ها را حفظ ايمان بيان کرد و افزود: رمز موفقيت جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس ايمان و اعتقاد و باور بود و دشمن امروز نميخواهد پيشرفتهاي علمي ما را ببيند.

وي با اشاره به حربه هاي مختلف دشمنان براي ضربه زدن به کيان کشور اسلامي، تحريمهاي سخت و پي در پي استکبار جهاني، تهاجم فرهنگي و جنگ نرم را از روشهاي جديد مبارزه دشمن عنوان کرد و خودکفايي، حفظ و تقويت نيروي ايمان، بصيرت سياسي و ديني و همچنين شجاعت در صحنه عمل را از عوامل ايجاد توان مبارزه و شکست دشمن قدار و ديرينه برشمرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ماهشهر ادامه داد: ضربه اي که امروز دشمن از جوانان دانشمند ما در صحنه علمي خورده را در صحنه جنگ نظامي نميتوانيتسم بر او وارد کنيم.

وي شهيد برونسي را به عنوان اسوه و الگوي بسيجيان کارگر معرفي کرد و در مورد مبارزات ايشان گفت: وي ضرورت مبارزه با طاغوت را از چهارم دبستان با معلم طاغوتي خود احساس کرد که نهايتاً منجر به ترک کلاس درس توسط وي شد.

سرهنگ سروستاني در پايان به زندگاني پر از موفقيت و فراز و نشيب اين شهيد جليل القدر اشاره کرد و خاطرات زندگي وي را سرشار از اخلاق، عطوفت و محبت به سربازان و نيروهاي خود دانست.

در ادامه مراسم، به مناسبت ايام فاطميه يکي از مداحان اهل بيت لحظاتي چند را در سوگ بانوي بزرگ اسلام نوحه سرايي کرد.

گفتني است در اين مراسم حجه الاسلام والمسلمين محمدي، امام جماعت سازمان منطقه ويژه، سرهنگ سروستاني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ماهشهر و جمع کثيري از بسيجيان اين سازمان حضور داشتند.
امتیاز به خبر :