كلنگ زني پايانه صادراتي كالا و سرد خانه منطقه ويژه پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/38437
ساعت 12:49 شنبه 29 آبان 1395
محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت كه دكتر روحاني رئيس دولت يازدهم را در سي و سمين سفر استاني به استان البرز همراهي مي كرد با حضور در فرودگاه بين المللي و منطقه ويژه اقتصادي پيام، پروژه پايانه صادراتي كالا و سرد خانه پيام را كلنگ زني كرد.

به گزارش فرينا، مدير عامل شركت خدمات هوايي و مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام در حاشيه اين مراسم گفت: با مشاركت بخش خصوصي و با توجه به شرايط استراتژيك فرودگاه و منطقه ويژه، جهت تسهيل و هدايت واردات و صادرات مواد پروتئيني، دارو، ميوه و تربار، پايانه فورواردينگ و هلدينگ كالاهاي صادراتي و وارداتي بصورت بارانداز به منظور انجام امور بسته بندي، بازرسي، سورتينگ،آماده سازي، كنترل كيفيت و نگهداري موقت كالا در اين طرح انجام مي گيرد.

سعيد زرندي با اشاره به بخش هايي از اين طرح افزود: سرد خانه زير و بالاي صفر به ظرفيت 15 هزار تن با تعداد 30 اتاق 50 تا 500 تني و 15 غرفه و دفاتر  تجاري كوچك جهت استقرار تجار و بازرگانان به منظور ايجاد سايتهاي دفتري درمانگاه، خدمات پستي، حمل و نقل و ترانزيت بين المللي از جمله مواردي است كه در اين طرح مد نظر قرار داده شده است.

زرندي در پايان گفت: اين طرح باعث افزايش  ظرفيت سالانه 360 هزار تن  نگهداري و خدمات كالا و محصولات در منطقه مي گرددكه علاوه بر آن در توسعه خطوط هوايي و ايجاد اشتغال نقش بسزايي خواهد داشت.






شناسه خبری: 38437

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو