کیش می تواند پایگاه صادرات تجهیزات پزشکی کشور شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/38571
ساعت 09:54 دوشنبه 15 آذر 1395
دبیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی 'هرمزهلث ' گفت: پتانسیل و زیرساختهای که در جزیره کیش وجود دارد می تواند محلی برای صادرات تجهیزات کشور شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا ، اسحاق عامری در حاشیه نخستین همایش ملی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی ایران که با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در سالن خلیج فارس سالن همایش های بین المللی کیش برگزار شد گفت: تعدادی از صادر کنندگان تجهیزات پزشکی کشور پایگاه های در برخی از کشورها دارند که به دنبال این هستیم با معرفی و شناساندن ظرفیتها و زیرساختهای کیش این پایگاه ها به جزیره منتقل شوند .

وی تصریح کرذ: مناطق آزاد به ویژه کیش محل مناسبی برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش تولیدات و صادارت است .

در این همایش 'کیش از تولید ملی تا بازار جهانی' یکی از موضوعات در نشست بود که کارشناسان در مورد پتانسیل های جزیره کیش در ارتقا تولید و صادرات تجهیزات پزشکی ، برنامه ها و اهداف نظام سلامت در مناطق آزاد ، معرفی اخرین دستاوردها ،و تجربیات موفق داخلی و خارجی و رونمایی از بسته حمایتی تولید و صادرات مطالبی ارائه کردند .

وضعیت تولید تجهیزات پزشکی در کشور، شرایط و قوانین شرکت های دانش بنیان و ارائه تسهیلات ویژه برای آنها ،وضعیت صنعت تجهیزات در کشور، وضعیت پتانسیل های صادراتی تجهیزات پزشکی از موضوعاتی بود که در قالب موضوع توسعه و ارتقاء تولید و صادرات تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی دیگر از این نشست به معرفی برنامه و اهداف نظام برای توسعه و ارتقای تولید و صادرات، خدمات و برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی و توانمندی ها، پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی ایران و روش های انتقال دانش فنی اختصاص یافت .
سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمزهلث که از 12 تا 14 آذر ماه از ساعت 17 تا 21 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

شناسه خبری: 38571

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟