سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد چابهار

محمدعلی پورمختار، فرهاد تجری، حسن نورورزی، داوود محمدی، حسین رضازاده، بهرام پارسا، یحیی کمالی و محمد کاظمی از اعضای کمیسیون اصل 90 هستند که امروز به منطقه آزاد چابهار سفر کرده اند.
به گزارش فرینا، رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 به همراه جمعی از معاونین و مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشوردر سفر 2 روزه ی خود به چابهار از ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی بازدید و با دستاوردهای مختلف منطقه آزاد چابهار آشنا و همچنین مسائل و مشکلات حوزه های مختلف را در نشست های جداگانه ای بررسی می کردند.

عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این بازدیدها گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند علاوه بر راهگشایی بسیاری از مشکلات پیش روی منطقه آزاد با سرزمین اصلی باعث تعامل هرچه بیشتر باشد.

وی افزود: هیات یاد شده در بدو ورود به چابهار از سایت پتروشیمی بازدید و در نشستی با مدیران این پروژه مسائل و مشکلات آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کردی اظهار داشت: بررسی مشکلات زیر ساختی، حاشیه نشینی شهر چابهار و روستای تاریخی تیس به عنوان تنها پارچه آبادی که در محدوده منطقه آزاد چابهار واقع شده است از دیگر برنامه های سفر این هیات به چابهار بود که در نشست با مسئولان شهر بندری چابهار و معاونین و مدیران سازمان درخصوص آنها تبادل نظر و تصمیم گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: این هیات از پیکره صنعتی و صنایع فعال در منطقه آزاد چابهار از جمله شرکت فرآوری برنج، روغن کشی، تولید جلبک و کارخانه تولید چای صوفیا بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر 2 روزه خود به چابهار از حاشیه نشینی شهر چابهار و طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری و مجتمع های تجاری منطقه آزاد چابهار بازدید و نشستی با مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار کردند.

دریادار ملک زادگان عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، محمدرضا توسلی معاون توسعه مدیریت و حجت الاسلام محمد میرزایی مشاور امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این بازدیدها حضور داشتند.
امتیاز به خبر :