انجام پژوهش های بین المللی و آزمایشات استاندارد صادرات و واردات در پردیس ارس

مشاور امور بین الملل پردیس منطقه آزاد ارس گفت: پژوهش های بین المللی انجام آزمایشات استاندارد صادرات و واردات در پردیس ارس انجام می گیرد.
به گزارش فرینا، دکتر امام جمعه در آیین افتتاح سالن همایش های بین المللی پردیس ارس گفت: منطقه آزاد ارس تنها منطقه آزادی است که‌ مردم بومی آن همزبان با کشورهای همسایه هستند و این از نقاط قوت پردیس ارس دانشگاه تهران است.

امام جمعه افزود: با توجه با تاکید منطقه آزاد ارس بر بین المللی بودن، امکان جذب دانشجو از کشورهای همسایه و سایر کشورها در پردیس ارس فراهم شده است.

مشاور امور بین الملل پردیس ارس دانشگاه تهران در ادامه گفت: تفاهم نامه هایی با دانشگاههای کشورهای ارمنستان، آذربایجان و نخجوان جهت انتقال اساتید، دانشجویان و برگزاری دوره ها و کارگاه های مشترک آموزشی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه بین الملل پردیس ارس گفت: به زودی با همکاری منطقه آزاد ارس و پردیس دانشگاه تهران، پژوهش های بین المللی انجام آزمایشات استاندارد صادرات و واردات انجام می گیرد .

دکتر امام جمعه در پایان گفت: همایش سه جانبه"استاد شهریار" به همت منطقه ازاد ارس و پردیس ارس دانشگاه تهران و با مشارکت دانشگاه های نخجوان، آذربایجان، تهران و تبریز برگزار می شود.

گفتنی است سالن همایش های بین المللی پردیس ارس دانشگاه تهران با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال و با ظرفیت 280 نفر توسط سازمان منطقه آزاد ارس ظرف مدت یک سال به بهره برداری رسید. 
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :