هم انديشي مسئولين منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3912
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
اولين جلسه هم انديشي مسئولين سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در سال 89 با هدف هم فکري و تعامل جهت افزايش هماهنگي و بهره وري سازماني در تالار آفرينش اين منطقه برگراز شد.

به گزارش بنا ( bena) در اين جلسه که با حضور مديران ، رؤسا و مسئولين منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي برگزار شد ، علي يزداني، مديرعامل سازمان در خصوص اجراي برنامه ها و پروژه هاي سازمان سال 88 را يک سال خوب ارزيابي کرد و افزود: سال 89 براي سازمان ما سال همت مظاعف و کار مظاعف در خصوص تکميل پروژه هاي در دست اقدام خواهد بود.

وي سرعت و ميزان اجراي پروژه ها را بيشتر از سرعت تامين منابع مالي ارزيابي کرد و ادامه داد: روند اجرا و اتمام پروژه ها تاکنون روند مثبتي بوده و سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي با تمام توان در حال انجام وظايف خود در جهت خدمت رساني است.

مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ، با اشاره به تحولات اخير سازمان از تمامي مديران و مسئوليني که سال پيش در سازمان بودند تقدير و تشکر کرد و به مديران و مسئولين جديد توصيه کرد از فضاي بوجود آمده در جهت رشد خود و واحدها استفاده کنند.

وي خطاب به همکاران خود گفت: خواهش من اين است که در سال 89 همه دست در دست هم پروژه هاي باقي مانده را به سرانجام برسانيم و بدانيم که ما حق نداريم وقتمان را صرف مسائل غير سازماني و يا سازمانهاي غير رسمي بکنيم.
202

شناسه خبری: 3912

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو