تولید کنندگان مجاهدان عرصه های اقتصادی هستند

امام جمعه ماکو گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران به واسطه ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر تولید داخلی، مجاهدان عرصه های اقتصادی هستند.
به گزارش فرينا، حجت الاسلام ایوب رنجبری در آئین گشایش نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان دکوراسیون منزل و لوستر منطقه آزاد ماکو با اشاره به سهم این صنعت در اشتغال زایی کشور افزود: ایران جزو کشورهای پیشرو در صنعت مبل و لوسترسازی در خاورمیانه به حساب می آید و تولید کنندگان این عرصه باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به واردات بی رویه مبل و لوستر به کشورمان گفت: به هر میزان از صنعت بومی و تولید داخل حمایت شود به همان اندازه از واردات مبل کاسته می شود و صنعت بومی تولید مبل توسعه می یابد.

در ادامه اين آيين، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از بخش تولید در منطقه شمال غرب برای صادرات محصولات تولیدی مبل اعلام کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو می تواند به پایانه ای برای صادرات مبل کشور تبدیل شود.

حسن الهوردی زاده، با بیان 35 شرکت بزرگ از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: محصولات تولیدی این شرکت ها در بیش از سه هزار مترمربع به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون منزل و لوستر از 27 دیماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد ماکو از ساعت 16 لغایت 22 برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

منطقه آزاد ماکو با پنج هزار کیلومتر وسعت شامل شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت است و در مرزهای کشورمان با جمهوری خودمختار نخجوان و ترکیه قرار دارد.



برچسب ها : منطقه آزاد ماكو
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو