برگزاری پنل های تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در سواحل مکران

پنل های تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در سواحل مکران با حضور مسئولان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور آشنایی بهتر از نحوه سرمایه گذاری در چابهار و کنارک بصورت جداگانه در محل سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش فرينا، در این پنل ها علاوه بر تبیین سیاست های بخشی، پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری از سوی صاحبان پروژه ها معرفی شد و توانست فرصتی را برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر برای سرمایه گذاران و علاقه مندان بوجود آورد.

در این پنل ها امکان پرسش و پاسخ و کسب اطلاعات بین مسئولان، صاحبان پروژه ها و سرمایه گذاران فراهم شد.

این پنل ها با موضوع تامین مالی و جذب سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز، نیرو (آب و برق)، سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار، صنایع و معادن، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری، محیط زیست و اکوتوریسم دریایی، پتروشیمی، شیلات و کشاورزی، حمل و نقل و بنادر و شهرسازی برگزار شد.

همایش 2 روزه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران که از روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و راه و شهرسازی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در چابهار آغاز شده است امروز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشور پاکستان و ساحل دریای عمان واقع شده و ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در بخش اقتصادی دارد که در صورت شکوفایی آنها می تواند حوزه جنوب شرق کشور را متحول کند.

شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.




امتیاز به خبر :