تقدير مسئولان اداره بهزيستي كيش از مونسان

اداره بهزيستي از حمايت هاي مسئولانه مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در جهت ايجاد مركز جديد بهزيستي كيش تقدير كرد.

به گزارش فرينا، در مراسمي كه با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از معاونان و مديران سازمان و كاركنان اداره بهزيستي كيش در ساختمان جديد اين اداره برگزار شد، با اهداي لوحي از حمايت هاي علي اصغر مونسان در جهت تسهيل و تسريع روند ايجاد ساختمان جديد بهزيستي و ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات اين اداره تقدير شد.

رييس اداره بهزيستي كيش در اين مراسم با بيان اينكه حمايت از فعاليت هاي اداره بهزيستي به عنوان يك اداره تخصصي و در عين حال مردم نهاد قابل تقدير است گفت:  ديدگاه و نگرش خاص دكتر مونسان نسبت  به اهميت و جايگاه خدمات بهزيستي سبب شد تا فضاي فعاليت براي همكاران اداره بهزيستي كيش بهبود يافته و شرايط لازم براي ايجاد ساختمان جديد بهزيستي كيش فراهم شود.

كهور زاده با تاكيد بر اينكه اداره بهزيستي كيش ساليان متمادي به ساخت چنين مجموعه اي نياز داشت گفت: آقاي مونسان با توجه خاصي كه به خدمات بهزيستي كيش داشته و خواهان ارتقاء اين خدمات بودند ما را در اجراي اين طرح ياري رساندند و منشاء خدمات ارزنده اي براي معلولان و مدد جويان بهزيستي در جزيره كيش شدند.

لازم به ذكر است ساختمان جديد اداره بهزيستي كيش كه همزمان با هفته معلولان و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کل کشور و مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به بهره برداري رسيد، در زميني به مساحت 900 متر مربع ساخته شده كه زمين اين مجموعه در زمان مديريت دكتر مونسان و به طور رايگان در اختيار خيرين قرار گرفته است. همچنين در پي سياست هاي حمايتي سازمان منطقه آزاد كيش صدور پروانه و مجوز هاي ساخت و برخي امور زير بنايي به طور رايگان در اختيار خيريني كه براي ساخت اين مجموعه پيشقدم شده بودند قرار گرفت.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش نيز در اين مراسم با تاكيد بر اينكه ايجاد محيطي مناسب جهت فعاليت كاركنان اداره بهزيستي كيش نخستين قدم براي ارتقاء سطح خدمات بود ابراز اميدواري كرد: بهينه سازي فضاي فيزيكي و ايجاد  ساختمان جديد بهزيستي موجب ارتقاء روحيه كاركنان خدوم اين اداره شده تا آنها نيز بتوانند با انتقال اين روحيه مثبت به مراجعه كنندگان و ارائه خدمات مناسب تر، رضايتمندي مدد جويان جزيره كيش را افزايش دهند. چرا كه جلب رضاي خداوند در خدمت به خلق و افزايش رضايتمندي نيازمنداني است كه برای دریافت خدمات به اداره بهزيستي مراجعه مي كنند.

علي اصغر مونسان با قدرداني از همت و انگيزه بالاي رييس اداره بهزيستي كيش در انجام وظايف محوله و پيگيري روند ساخت مجموعه جديد بهزيستي بر لزوم تقدير از خيرين براي ساخت اين مجموعه تاكيد كرد و گفت: توفيق مشاركت در كارهاي عام المنفعه اي كه نتايج ارزشمند آن هرگز از بين نرفته و حتي پس از حيات خيرين براي آنان منشاء خير و بركت خواهد بود موهبت بزرگي است كه خداوند به بندگان مومن و مخلص خود عطا مي كند. البته در ميان كارهاي خيري همانند ساخت مدرسه، مسجد و يا بيمارستان، ساختن بهزيستي با توجه به گستردگي خدمات از پسنديده ترين فعاليت هاي خيرخواهانه و خدا پسندانه است.

اداره بهزیستی کیش در حال حاضر ۱۱۵ مدد جو را تحت پوشش دارد و ساختمان جدید اين اداره با زیر بنای یک هزار و ۸۸۰ متر مربع، در ۵ طبقه ساخته شده است که شامل بخش های مختلفی از جمله اتاق مشاوره، کارگاه های گفتار درمانی، کار درمانی و آب درمانی، اورژانس اجتماعی و بخش های پیشگیری و توانبخشی است. ۱۲ کارشناس نیز مسئولیت ارائه خدمات استاندارد به مدد جویان را بر عهده دارند.

برچسب ها : منطقه آزاد كيش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو