چابهار با توسعه زیرساخت ها ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد

سفیر بنگلادش در ایران گفت: چابهار با توسعه زیرساخت های در حال انجام، توانمندی و ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری کشورهای مختلف به ویژه بنگلادش دارد.
به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مجیب الرحمن اظهار داشت: روابط اقتصادی با کشوری قدرتمند مانند ایران می تواند به توسعه و پیشرفت بنگلادش کمک کند.

وی افزود: لازم است فعالان تجارت و بازرگانی برای آشنایی بهتر از فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های اقتصادی سفرهایی به 2 کشور داشته باشند.

وی گفت: چابهار در زمینه پتروشیمی و طرح های صنعتی ظرفیت مناسبی دارد و بنا داریم با توسعه روابط ارتباط بیشتری با ایران به ویژه در منطقه آزاد چابهار داشته باشیم.

وی بر سرمایه گذاری مشترک 2 کشور تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های چابهار برای سرمایه گذاری برای هر فعال اقتصادی لازم و ضروری است.

سفیر بنگلادش در ایران بیان کرد: برای توسعه روابط تجاری، اقتصادی و سیاسی 2 کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و معتقدیم ارتباط با کشور ایران موجب توسعه بنگلادش خواهد شد.

سفیران، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه های پنج کشور افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، بنگلادش و قزاقستان به همراه نمایندگان ۴۰ شرکت بزرگ ایرانی برای شرکت در نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات در منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر کرده اند.
امتیاز به خبر :