پنجمین همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی در چابهار برگزارمی شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار پنجمین "همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی" را 26 لغایت 29 بهمن ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی با اعلام مطلب بالا افزود: محورهای اصلی همایش مریخ نوردی در کوههای کلانی و آریا (مینیاتوری)، ساحل پیمایی سواحل مکران، اجرای بازی های بومی محلی و همگانی، اجرای موسیقی سنتی زنده، سفر جذاب دریایی با لنج در اقیانوس، برگزاری مسابقه ساخت مجسمه شنی و برنامه های متنوع دیگر می باشند.

شهرکی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند تا تاریخ 19 بهمن سال جاری به دبیرخانه این همایش، واقع در اداره ورزش و جوانان چابهار مراجعه کنند.

گفتنی است فدراسیون ورزش های همگانی، صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، دانشگاه بین المللی چابهار، شهرداری بندر چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، حفاظت محیط زیست چابهار، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی از حامیان برگزاری این همایش هستند.

امتیاز به خبر :