برگزاری نشست "هم اندیشی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروز 96" در چابهار

دومین جلسه مشترک بین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری منطقه آزاد چابهار با حضور مدیر عامل، مدیران و کارشناسان حوزه گردشگری سازمان و بخش خصوصی فعال در امر گردشگری با دستور جلسه "هم اندیشی و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروز 96" برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست با تشریح اهمیت صنعت گردشگری در دنیای امروز، گفت: وظیفه سازمان منطقه آزاد چابهار در بحث استفاده از ظرفیت های گردشگری در ارتباط با جذب گردشگران داخلی و خارجی، نظارت بر این مقوله است و بهره برداری از آن در زمره وظایف بخش خصوصی است.

عبدالرحیم کردی نوروز 96 را متفاوت تر از اعیاد قبل خواند و افزود: طراحی کلیه برنامه و رویداد ها می بایست با نیاز سنجی و امکان سنجی دقیق داشته ها و ظرفیت ها منطبق باشد تا به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی بر حضور جامعه محلی، اطلاع رسانی، راه اندازی سایت گردشگری توسط شرکت های خصوصی و لزوم هماهنگی و همکاری همه شرکتها با یکدیگر تاکید کرد و اظهار داشت: در کارگروهی تحت عنوان "ساحل و دریا" مشکلات بخش خصوصی فعال در حوزه تفریحات و خدمات دریایی را مطرح و در جلسات آتی نسبت به رفع آنها تصمیم گیری خواهد شد تا انشاءالله نوروزی بی دغدغه و متفاوت را تجربه کنیم.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو