2 کلانتری در منطقه آزاد کیش افتتاح شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاح دو کلانتری 11 و 12 کیش گفت: ارتقاء نیروی انتظامی به معنای افزایش سطح امنیت جزیره است لذا ما نهایت تلاش را در این راستا خواهیم داشت.
به گزارش فرینا، علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ارتقاء نیروی انتظامی به معنای ارتقاء سطح امنیت برای کیشوندان است لذا ما هر چه بتوانیم به این عرصه برای افزایش توان و فضاسازی کمک خواهیم کرد زیرا این مساله در ارتباط با امنیت است و باعث افزایش سطح خدمات دهی به کیشوندان خوهد شد.

وی اقدامات انجام شده در راستای کاهش مراجعات مردم به کلانتری ها را مثبت خواند و افزود: این اقدامات نشان از طرح تحول در نیروی انتظامی دارد و این درایت نیز قابل تحسین است که به دنبال کاهش مراجعات مردم به کلانتری ها و خدمات رسانی بیشتر هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: از آنجایی که هر چه ناجا انجام می دهد خدمت به مردم است لذا امیدواریم که در این راستا کمک های لازم را انجام دهیم.

مونسان ضمن تشکر از اقدامات رئیس پلیس ویژه کیش گفت: اقدامات خوبی با درایت سرهنگ جهانبخش انجام شده که سبب ایجاد امنیت بیشتر در بازارها و هتل ها شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اقدام هوشمندانه سرهنگ جهانبخش بخشی از وظایف بر عهده مردم قرار گرفته که یکی از بهترین روش های پیشگیرانه است و نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است که جای خرسندی دارد به نحوی که این رضایتمندی نیز در ارکان مختلف مردم دیده می شود.

شایان ذکر است که ساختمان جدید کلانتری 11 و 12 کیش همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله 22 بهمن با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس پلیس پیشگیری ناجا و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو