برگزاری کارگاه آموزشی شهرهای آینده و برند سازی شهری در کیش

کارگاه آموزشی شهرهای آینده و برندسازی شهری در جزیره کیش برگزار می شود.
به گزارش فرینا، این کارگاه آموزشی طی روزهای 27 تا 29 بهمن ماه با حضور پروفسور مارتین دی یونگ استاد دانشگاه دلفت و مشاور برجسته بین المللی در حوزه توسعه و سیاست گذاری شهرهای آینده و برند سازی شهریدر پردیس بین المللیکیش دانشگاه تهران برگزار می شود.

بنابر این گزارش، دسته بندی شهر های آیندهمانند شهرهای هوشمند، سازگار با محیط زیستو پایدار،برند سازی شهری ، بررسی نمونه های بین المللی و عملی در چین ، اروپا و تجاربی ارزنده برای ایران، کار گروهی برندسازی برای هر یک از گروه های شهری شرکت کننده،زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد نیاز برای شهرهای آینده و پیاده سازی سیاست های عمومی در برندهای شهری از جمله سرفصل های این کارگاه آموزشی عنوان شده است.

در این کارگاه آموزشی دانشجویان رشته های گوناگون از جمله برنامه ریزی شهری، مدیریت شهری، طراحی شهری، اقتصاد شهری،جامعه شناسی شهری، جغرافیا، معماری، طراحی صنعتی و محیط زیستو همچنین مدیران و کارشناسان شهری و دیگر علاقمندان می توانند به صورت کارگاهی با تازه ترین دستاوردهای مرتبط با مباحث شهرهای آینده و برند سازی شهری آشنا شدهو به بحث و تبادل نظر بپردازند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهرانhttp://kish.ut.ac.irمراجعه کنند.

شایان ذکر است، در پایان این کارگاه سه روزه ، به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه تهران و دانشگاه دلفت هلند اعطا می شود.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو