تیم کریکت چابهار قهرمان مسابقات جام دهه فجر

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مسابقات کریکت جام دهه فجر استان سیستان و بلوچستان با شرکت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی به میزبانی منطقه آزاد چابهار و سراوان برگزارشد.

به گزارش فرینا، نصیربارکزهی افزود: مرحله پایانی که بدون حضور تیم میرجاوه و با شرکت تیم های سراوان، بندر کنارک و سازمان منطقه آزاد چابهار برگزارشد، تیم منطقه آزاد چابهار با اقتدار از سد حریفان خود گذشت و به مقام قهرمانی این دور از مسابقات نائل آمد.

بارکزهی در ادامه بیان کرد : تیم کریکت بندر کنارک با شکست حریف خود (سراوان) موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی گردید.

گفتنی است حیدرمعینی رئیس کمیته کریکت استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور تیم های ورزش و جوانان شهرستان های چابهار، کنارک و سراوان از میزبانی، همکاری و مساعدت در امر برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات، از سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار به ویژه مدیر عامل سازمان  قدردانی نمود.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه بیان کرد: به همین مناسبت دور رفت مسابقات فوتبال باشگاههای استان سیستان و بلوچستان به صورت تورنمنت به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار  شد.

او اضافه کرد: برگزاری همایش ماهیگیری خانوادگی با حضور 100 نفر از علاقمندان به این رویداد همگانی در محل اسکله اختصاصی شرکت کشتی سازی صدرا امید، مسابقه شنا با حضور 25 ورزشکار در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در محل استخر 9 دی با کسب مقام سومی و نیز دریافت مدال برنز تیم منطقه آزاد چابهار از دیگر فعالیت های ورزشی در دهه مبارک فجر بودند.

او گفت: برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی "طلوع فجر" در روستای تاریخی و هدف گردشگری تیس در رشته های دو میدانی، دوچرخه سواری و بازی های بومی – محلی بین جوانان و علاقمندان این روستا، برگزاری مسابقات بدمینتون کارکنان سازمان و شرکت های تابعه بین 20 نفر از کارکنان در 2 سبک سینگل و دوبل و شرکت در جشنواره ورزشی کارکنان دولت در شهرستان چابهار نیز به همین مناسبت صورت پذیرفت.

بارکزهی اظهار داشت "یک دوره کلاس های آموزش بین المللی مدرسی غواصی در کلاس های یک ستاره و ارشد با کیفیتی بی نظیر زیر نظر مربیان باشگاه غواصی منطقه آزاد چابهار و 2 نفر از فرماندهان غواصی نیروی دریایی (چهل امیرانی، کم سن و سال ترین بسیجی دوران دفاع مقدس) به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار گردید.

امتیاز به خبر :