پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای دومین تور جهانی والیبال ساحلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه دومین تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش پیامی صادر کرد.

به گزارش فرینا،  در پیام علی اصغر مونسان آمده است:

برگزاری دومین تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره كیش رویداد ارزشمندی است كه بیانگر تثبیت جایگاه این جزیره زیبا بعنوان میزبانی شایسته، برای رقابت های ورزشی بین المللی است.

جزیره كیش در چند سال گذشته با فراهم كردن زیر ساخت های لازم، توسعه و رونق روز افزون صنعت گردشگری در بخش های مختلف را تجربه كرده است. در زمینه توسعه توریسم ورزشی نیز با سرانه فضای ورزشی بالاتر از استاندارد جهانی، برگزاری اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف و میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی، حركتی فزاینده و موثر داشته است. اینك میزبانی دومین تور جهانی والیبال ساحلی فرصت گرانقدری است تا با معرفی توانمندی ها، جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی این جزیره مرجانی به نمایندگان دهها كشور، زمینه حركت در مسیر توسعه توریسم ورزشی  بیش از پیش تسهیل و تسریع شود.

امید است امسال نیز حضور ساكنان و گردشگران ورزش دوست جزیره كیش در محل برگزاری این مسابقات و تشویق ملی پوشان كشورمان موجب دلگرمی ورزشكاران ایران اسلامی و برگزاری هرچه با شكوهتر این رقابت ها شود.

در پایان برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی كیش را به ورزشكاران و برگزار كنندگان این مسابقات بین‌المللی تبریك عرض نموده و  امیدوارم این تور برای تمامی میهمانان به ویژه ورزشكارانی كه از گوشه و كنار جهان میهمان جزیره كیش هستند سفری خاطره انگیز و فرصت مغتنمی برای بهره برداری از زیباییها و تفریحات سالم و متنوع كیش باشد.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :