حضور تیم فوتبال ساحلی کارکنان منطقه آزاد چابهار در "ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور"

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم فوتبال ساحلی کارکنان منطقه آزاد چابهار در "ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور" به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار می شود، با 8 تیم شرکت کننده در این دور از مسابقات به رقابت می پردازد.

به گزارش فرینا، نصیر بارکزهی افزود: تیم کارکنان منطقه آزاد چابهار در مرحله گروهی با تیم های سازمان بنادر و دریانوردی کشور، بندرچابهار و بناگسترانه به رقابت می پردازد و در صورت گذر از سد حریفان خود به مرحله نهایی راه پیدا می کند.

در ادامه این مراسم عضو کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز گفت: ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور به صورت المپیکی و به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار برگزارمی شود که ۱۶ تیم از ارگان ها و شرکت های دریایی و بندری در آن حضور دارند.

مقصود خادمی بصیر با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و همچنین سلامت روحی و جسمی کارکنان و پرسنل تلاشگر سازمان های دریایی و دریانوردی تدارک دیده شده است، افزود: تیم های شرکت کننده در رشته های والیبال و فوتبال ساحلی، شنا در استخر و آب های آزاد و قایقرانی از 2 اسفند ماه جاری به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.





امتیاز به خبر :