صعود تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد چابهار ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از صعود تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد چابهار در ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوری استان سیستان و بلوچستان در چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، نصیر بارکزهی گفت: تیم منطقه آزاد چابهار در اولین بازی خود توانست تیم سازمان محیط زیست کشور را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

بارکزهی افزود: تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد چابهار در مرحله ی اول گروهی در بازی بعدی مقابل تیم منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

وی گفت: تیم های والیبال ساحلی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، بندر چابهار، منطقه آزاد چابهار، منطقه آزاد کیش، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار 1، سازمان صنایع دریایی، نفت فلات قاره، خدمات دریایی و بندری بنا، تاید واتر خاورمیانه، هدایت کشتی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار 2، سازمان محیط زیست کشور تیم های شرکت کننده در این دور از مسابقات هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: مرحله گروهی 2، نیمه نهایی، رده بندی و فینال مراحل بعدی مسابقات هستند که تیم های شرکت کننده در آن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است؛ ششمین دوره مسابقات ارگان های دریایی کشور به صورت المپیکی و به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار برگزارمی شود که ۱۶ تیم از ارگان ها و شرکت های دریایی و بندری در رشته های والیبال و فوتبال ساحلی، شنا در استخر و آب های آزاد و قایقرانی از 2 اسفند ماه جاری به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.








امتیاز به خبر :