كیش میزبان نشست هم اندیشی مجریان برگزاری نمایشگاه و همایش های بین المللی

نشست هم اندیشی مجریان برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی باهدف رونق فعالیت های نمایشگاهی منطقه آزاد كیش برگزار شد.
به گزارش فرینا،  نشست هم اندیشی مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه های کیش با حضور تعدادی از دست اندركاران و مجریان برگزاری نمایشگاه ها ی بین المللی و مدیران شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در مرکز همایشهای بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار شد.

آگاهی از نظرات و دیدگاه های مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها و تبادل اطلاعات در زمینه موانع و چالشهای پیش روی دست اندركاران این عرصه و تبیین راهکارهای برگزاری موفق تر نمایشگاه ها ی ملی و بین المللی در جزیره کیش از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست بود.

سید رضا سراج مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این نشست با اشاره به روند رو به رشد برگزاری نمایشگاه های بین المللی در جزیره كیش به سیاست های حمایتی سازمان منطقه آزاد كیش در جهت توسعه فعالیت های نمایشگاهی و برگزاری همایش های بین المللی اشاره كرد و گفت: آقای مونسان همواره بر استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها، ابزارها و امکانات جزیره کیش در جهت تقویت نمایشگاه ها تاكید فراوان دارند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تصریح كرد: در راستای تحقق سیاست های کلان توسعه ای، کاهش تصدی گری بخش دولتی و تقویت بخش خصوصی در زمینه ارتقاء سطح كمی و كیفی رویدادهای ملی و بین المللی به ویژه نمایشگاه ها و همایش های بین المللی در جزیره كیش از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در منطقه بهره خواهیم برد.

سراج با اشاره به تاثیر فراوان برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها در رونق گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه و همچنین ایجاد فرصت های شغلی برای هموطنان ابراز امیدواری كرد مجریان برگزاری نمایشگاه ها وهمایش ها با برنامه ریزی های هدفمند و كارشناسانه بتوانند از این فرصت ها در جهت معرفی شایسته توانمندی، فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری منطقه آزاد کیش استفاده كنند.

او بر لزوم مشاركت فعال و حضور تشکل های صنفی و مجامع کیش در نشست های هم اندیشی با هدف هم گرایی بیشتر و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود تاكید كرد و گفت: برگزاری جلسات هماهنگی و هم اندیشی برای هر نمایشگاه با حضور تمامی دست اندرکاران، دستگاه ها و جوامع مختلف و تبادل نظر در جهت تقویت سطح این رویدادها علاوه بر آگاه سازی بخش خصوصی نسبت به نتایج مستقیم و غیر مستقیم نمایشگاه ها در رونق فضای كسب و كار كیش، آنها رابرای مشاركت پویاتر و ارتقاء سطح كمی و كیفی نمایشگاهها و همایشها ترغیب می كند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد کیش با تاكید بر اهمیت استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین تبلیغاتی و بازاریابی و تلاش برای برند سازی و معرفی جزیره كیش به عنوان قطب مهم نمایشگاهی كشور و منطقه گفت: معرفی ویژگی و مزیت های منطقه آزاد کیش در سطح بین المللی سبب جذب بیشتر شرکت های خارجی و تقویت جنبه بین المللی رویدادهای مهم و نمایشگاه ها و همایش ها می شود.

او اظهار داشت: علاوه بر اطلاع رسانی گسترده در جهت جذب هر چه بیشتر بازدید کنندگان تخصصی در نمایشگاه ها می بایست با فضاسازی مناسب و ایجاد محیطی جذاب و با نشاط، عموم افراد را برای بازدید از نمایشگاه ها ترغیب كنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به اقدامات و فعالیت های گسترده این شركت در جهت رونق نمایشگاه ها به طرح رتبه بندی سازمان توسعه تجارت ایران اشاره كرد و با بیان اینكه سیاست گذاری های بلند مدت و تدوین برنامه های مدون نقطه عطفی در برنامه ریزی های شركت سرمایه گذاری و توسعه کیش است از راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و نام نویسی از بازدید کنندگان نمایشگاهها با هدف جمع آوری اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی مخاطبان نمایشگاه ها خبر داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در پایان با اشاره به اهمیت تدوین تقویم نمایشگاهی با در نظر گرفتن مناسبت ها و فصول پر تردد گردشگری در جزیره كیش بر توزیع و پراکندگی زمان برگزاری همایشها و نمایشگاه ها و تقسیم بندی مناسب آنها در تمامی فصل های سال و ایام هفته تأکید كرد.

در این نشست مجریان و برگزار كنندگان نمایشگاه ها نیز برخی موانع و چالش های جذب مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان از نمایشگاه ها را مطرح و نظرها و پیشنهادات خود را در زمینه ایجاد تسهیلات بیشتر و همچنین ارائه بسته های حمایتی جهت جلب مخاطبان نمایشگاه ها در جزیره کیش ارائه كردند.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو