بهره برداری از اولین پردیس بین الملل دانشگاه علم صنعت ایران در چابهار

رییس دانشگاه علم وصنعت ایران با اشاره به بهره برداری از نخستین پردیس بین الملل این دانشگاه در منطقه آزاد چابهار از ارائه خدمات به نیروهای فنی وتخصصی صنایع موجود در منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدعلی برخورداری در حاشیه بازدیداعضای هیت رییسه دانشگاه علم صنعت ایران ازدانشگاه بین الملل چابهار در گفتگو باخبرنگارایسنا با اشاره مذاکرات یک ساله این دانشگاه با سازمان منطقه آزاد چابهارگفت: اولین پردیس بین الملل دانشگاه علم صنعت ایران درچابهار با هدف فعالیت های آموزشی،پژوهشی ومشاوره ای شروع به فعالیت می کند.

وی افزود:راهبرد اصلی این پردیس برگزاری دوره های مختلف فنی وتخصصی برای نیروی کار صنایع موجود درمنطقه است و تمرکز اصلی این پردیس برخدمات رسانی مطلوب به ظرفیت های فنی و مهندسی بومی است.

رییس دانشگاه علم وصنعت ایران از برگزاری نخستین دوره کوتاه مدت پردیس درتابستان سال آینده برای بخشی از نیروی کار صنایع خبرداد و تصریح کرد: تازمان بهره برداری از فضای آموزشی جداگانه مقررشده دانشگاه علم صنعت از امکانات موجود در دانشگاه بین الملل چابهار استفاده کند.

به گفته برخورداری پردیسی که امروز به بهره برداری می رسد نخستین پردیس بین الملل دانشگاه علم وصنعت است که متناسب با توسعه کاردرآن فضاهای مختلف درآینده به آن اضافه می شود وبنابه ارزیابی ها دانشجویان کشورهای افغانستان وپاکستان ازآن استقبال خوبی می کنند.

امتیاز به خبر :