چابهار آماده برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی جنوب شرق کشور

معاون فرهنگی، گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تیاب با حضور روسای انجمن های سینمایی کشور عمان و مصرخبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، نصیربارکزهی با اشاره برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در چابهار گفت: این جشنواره در روز های 25 و 26 اسفندماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

وی افزود: 130 فیلم ومستند کوتاه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که ازمیان آن ها 20 مستند و 20 فیلم کوتاه در پایان جشنواره انتخاب می شوند.

معاون فرهنگی منطقه آزاد چابهار تیاب را به معنی ساحل دانست و گفت: از اکثر استان های ساحلی شامل هرمزگان، گرگان و استان های شمالی و حتی تهران و کرمان آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بارکزهی با اشاره به تاخیر یک ساله برگزاری این رویداد فرهنگی تاکید کرد: سال گذشته این جشنواره برگزار نشد و امسال چهارمین دوره آن به همت ارشاد، شهرداری بندر و منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

به گفته معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار حضور روسای انجمن های سینمایی کشورهای عمان و مصر و اکبرترکان مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکنون در این جشنوراه قطعی شده است.

امتیاز به خبر :