آماده سازی زیرساخت های حوزه گردشگری برای پذیرایی از مسافران نوروزی منطقه آزاد چابهار

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اجرائی خدمات سفر و نوروز 96 منطقه آزاد چابهار گفت: این کمیته برای ایجاد فضایی مناسب برای تسهیل و رفاه در اقامت و پذیرایی از مسافر و گردشگرانی که چابهار را به عنوان مقصد سفر خود در نوروز 96 انتخاب می کنند، زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری را ایجاد، بهسازی و بازسازی کرده است.

به گزارش فرینا، اقبال صادقی با اعلام مطلب بالا افزود: ایجاد و بهسازی فضاهای تفریحی و توریستی در قالب محوطه سازی، زیباسازی، توسعه فضای سبز، نورپردازی و تسطیح به وسعت 10 هزار متر مربع در نوار ساحلی تیس از جمله اقدامات انجام شده در این بخش هستند.

صادقی اظهار داشت: 20 برج نوری بزرگ جهت تامین و تقویت روشنایی در سطح منطقه مانند کمپ پلاژ ساحلی تیس، کمپ دروازه اقیانوس، پارکینگ ها و معابر احداث شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت اقامتی کمپ های موقت که در پلاژ ساحلی تیس، دروازه اقیانوس و مجتمع فردوس احداث شده به تعداد 4 هزار نفر احداث پیدا کرده است.

او گفت: بهسازی و ارتقاء هتل صدف، ترمیم و آماده سازی سرویس های بهداشتی سطح منطقه، لکه گیری آسفالت خیابان ها و مسیرهای منتهی به پلاژ ساحلی تیس، غارهای 3 گانه بان مسیتی در روستای تاریخی تیس و پیکره مسکونی از دیگر کارهای انجام شده در این بخش بوده است.

ایشان افزود: همچنین تعویض و رنگ آمیزی جداول و معابر سطح منطقه در مسیرهای منتهی به گیت های اصلی، ایجاد و توسعه فضای پارکینگ خودرو در جایگاه میلاد، مجتمع های زیتون، پردیس، صدف، تیس، صالحیار، ابریشم و دانشگاه علمی – کاربردی منطقه آزاد چابهار، بهسازی، سامان بخشی و افزایش ظرفیت اقامتی خوابگاه دانشجویی امام علی (ع) و افزایش طول اسکله بتنی مرکز آموزش غواصی نیز انجام شده است.

امتیاز به خبر :