1700 واحد تجاری منطقه آزاد چابهار آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رییس جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهار گفت: مراکز خرید این منطقه با بیش از ١٧٠٠ واحد تجاری فعال در صنوف مختلف و در قالب 8 مجتمع تجاری در زمینه های مختلف، زیرساخت های لازم رابرای ارائه خدمات بهتر و بیشتر نسبت به ادوار گذشته به مسافران نوروزی آماده کرده است.

به گزارش فرینا، عباسعلی اكبری با اشاره به اینکه این جامعه به واسطه حضور گسترده اعضای خود در فضای تجاری به شکوفایی و توسعه منطقه آزاد چابهار تلاش نموده است، افزود: در همین راستا جلسات و نشست های همفكری با توجه به تجربه فعالین اقتصادی جهت استقبال و پذیرایی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز ٩٦ داشته است.

اکبری اظهار داشت: از ماهها قبل با تشكیل كارگروه های تخصصی ضمن ارائه راهكار و تحقیق و تعامل با دستگاه های همكار در منطقه آزاد چابهار، همت ویژه ای در رفع موانع و مشكلات گذشته و ایجاد رونق حداكثری تجاری به كار بسته و فعالیت مستمر را سرلوحه كار تیمی مبتنی بر خرد جمعی قرار داده ایم.

او اضافه کرد: در راستای رضایت حداكثری میهمانان نوروزی و حمایت از حقوق مصرف كنندگان ضمن تاكید بر بحث مشتری مداری با حمایت از استقرار واحد رسیدگی به شكایات مردمی با همت مدیران مجتمع های تجاری رویكردی متفاوت در این مسیر قابل پیش بینی است.

خدمت رسانی و اطلاع رسانی مردمی سرلوحه مدیران و پرسنل مجتمع های تجاری قرار داشته و امنیت و آسایش مراجعین از مهمترین دغدغه های مسئولین مجتمع های تجاری و جامعه بازاریان است. 

او با اعلام اینکه پیگیری ها و تلاش های بسیار موثر در خصوص بهبود وضعیت ظاهری مجتمع ها صورت گرفته و مشكلات امنیتی و ایمنی تا حدود زیادی مرتفع گردیده، گفت: همچنین همكاری حداكثری در حوزه روان سازی ترافیك از سوی جامعه بازاریان و همسو با سیاست های كلان سازمان منطقه آزاد چابهار نیز صورت پذیرفته كه انشالله نوروز ٩٦ شاهد ترافیك روان و كم حادثه ای خواهیم بود.

او گفت: از كلیه اعضای جامعه بازاریان و صنوف خدماتی تشکر می کنم و امیدوارم در سایه تلاش بی دریغ مدیرعامل دلسوز و فهیم منطقه آزاد چابهار پیشاپیش نوید رونق اقتصادی را در سال ١٣٩٦ دهم.

اکبری افزود: به منظور ایجاد فضایی جذاب نمای بیرونی مجتمع صالحیار به متراژ ۴۵۰۰ متر مربع با هزینه ی به مبلغ 8 میلیارد ریالی از سوی مالکان این مجتمع مرمت و بازسازی شد.
شایان ذکر است مراکز خرید منطقه آزاد چابهار در قالب 8 مجتمع تجاری تیس، صدف، صالحیار، ابریشم، پردیس، الماس، طلا و فردوس با اجناس و خدمات متنوع در پیکره تجاری قرار گرفته اند.

امتیاز به خبر :