برگزاری تور گردشگری «قشم» از جزیره کیش با کشتی کروز

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاري تورهاي جذاب گردشگري در نقاط مختلف كيش و برگزاري تور جزیره قشم با کشتی کروز در نوروز 96 خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد محب خدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعمال تغییرات زیربنایی در نوروز  96 با هدف افزايش رضايتمندي گردشگران خبر داد و گفت: امسال در بسته هاي گردشگري كه در قالب تورهاي داخل جزيره به مسافران ارائه مي شود هزينه هاي جابجايي نيز محاسبه شده است و گردشگران براي تردد به  اماكن گردشگري و جاذبه هاي تاريخي و تفريحي هزينه اي به تاكسي ها و وسايل نقليه عمومي پرداخت نمي كنند چرا كه اين هزينه ها توسط دفاتر فروش خدمات گردشگري به  تاکسی ها پرداخت خواهد شد.

او افزود: در راستای رفاه گردشگران گشت های تاریخی، طبیعت گردی و ساحلی جزیره به گونه اي تنظیم شده اند که تمامي خریداران این تورها می توانند به راحتی از همه بخش های جزیره بدون محدودیت زمانی استفاده کنند. در اجراي اين تورها مینی بوس های موجود در این چرخه طی زمان بندي مشخصی از مسیرهای تعیین شده عبور می کنند و مسافران می توانند همانند سیستم مترویی از اين سرويس ها استفاده کنند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش درباره مسیرهای مربوط به تورهای داخلی جزیره گفت: در این برنامه تمامی مینی بوس ها از اسکله تفریحی کار را آغاز می کنند و از مقابل مجموعه های مختلف داخل جزیره بر اساس نوع تور عبور خواهند کرد تا در نهایت به مقابل تالار شهر باز گردند. از اين رو مسافر می تواند برای استفاده از همه بخش های تور اقدام کند و هر میزان که دوست دارد در محل ماندگاری داشته باشد.
خدایی ادامه داد: امسال افزوده شدن مجموعه آوای خلیج فارس را در کیش خواهیم داشت که هر یک ساعت رقص موزیکال آب را به نمایش می گذارد ضمن اینکه پارک آبی اوشن نیز به عنوان نخستین پارک آبی رو باز در ایران که در خاورمیانه بي نظيراست در نوروز امسال فعال خواهد بود.

او از حضور کشتی کروز و برگزاری تور قشم خبر داد و اظهار داشت: در هفته نخست تعطيلات نوروزي  ما حضور کشتی کروز را در جهت راه اندازی تور بین قشم و کیش خواهیم داشت که کلیه مسافران و کیشوندان می توانند با تعرفه ها و قیمت های تعیین شده از اين گشت ها و سفرهاي دريايي لذت ببرند.

خدایی تاکید کرد: نوروز امسال با هدف یکپارچه سازی خدمات گردشگري و اطلاع رساني گسترده به گردشگران  تمامي تورهای جزیره و بخش های گردشگری با بروشورهای مختلف در 300 نقطه جزیره معرفی شده اند تا مسافران به طور كامل و جامع از جزئيات خدمات گردشگري و روند ارائه آن آگاهي داشته باشند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاكيد بر اينكه  امسال همانند سال گذشته کنترل دقيقي بر روي فروش بلیط  پروازها اعمال خواهد شد گفت: به تمامي آژانس ها سقف قیمت تورها اعلام شده است و  در صورت تخلف تورها از قیمت های اعلام شده، این افراد از طریق سازمان میراث فرهنگی به تعزیرات معرفی می شوند و با آنان برخورد خواهد شد.

او با اشاره به برنامه ريزي هاي گسترده و نظارت در جهت استاندارد سازي خدمات گردشگري در كيش تصريح كرد: امسال تابلو ستاره های تمام هتل ها نصب شده و رستوران ها نیز درجه بندی شده اند به نحوی که رستوران های دارای موزیک هم از نظر کیفیت غذایی و خدمات دهی و هم سطح موزیک درجه بندی شده اند.

محب خدايي درباره اجرای قرعه کشی های جشنواره همام گفت: جشنواره همام كه با نگاهی خاص به مساله همت ملی و اقتصاد مقاومتی برگزار مي شود توسط شبکه 5 به مدت 30 شب روی آنتن خواهد بود .

او افزود: از 25 اسفند قرعه کشی هاي اين جشنواره در استان هاي مختلف كشور برای ارائه یک هزار سفر رایگان به کیش انجام خواهد شد. از 25 اسفند در جزيره كيش نيز برای کسانی که در اين جشنواره شركت كرده اند و از طريق خود پردازهاي شركت "به پرداخت" بهاي خريد هاي خود را پرداخت كرده اند هر شب جایزه هفت میلیون تومانی و هر هفته یک خودرو اهدا مي شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از توليد انیمشن «قدم قدم» و پخش آن از شبكه سراسري خبر داد و تصریح کرد: این انیمیشن با نگاهی ویژه به فازهای تخصصی گردشگری كيش و طرح هاي توسعه اي در اين بخش از جزيره كيش در 30 قسمت تهيه شده و به زودی پخش خواهد شد.
خدایی ادامه داد: در طول برنامه های نوروزی مسابقات خاصی نظیر جزیره جرینگی، ثبت خاطرات و ایرانگردی به کل کشور طراحی شده است ضمن اینکه مسابقه ویژه ای نیز تحت عنوان هفت سین در نقاط مختلف جزیره برای گردشگران و ساكنان عزیزكيش برگزار مي شود. اين مسابقه بسيار مهيج بوده و هفت سين هاي آن در نقاط مختلف جزيره پنهان شده اند و گردشگران با يافتن اين هفت سين ها برنده جوايز مسابقه خواهند شد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های متعددی در باغ راه اجرا خواهد شد و از 25 اسفند شاهد حضور اقوام مختلف ایرانی و اجراي برنامه های مختلف و شادي برای كودكان و نو نهالان خواهیم بود.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو