نبض گردشگری استان سیستان و بلوچستان در چابهار می تپد

با آغاز تعطیلات نوروزی هموطنان بیشماری چابهار را مقصد سفر خود انتخاب نموده اند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به بندر زیبای چابهار سفر می کنند علاوه بر دیدن جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و هنری از امکانات بازرگانی فراهم شده در منطقه آزاد نیز بهره مند می گردند.

عبدالرحیم کردی افزود: تمامی امکانات برای اسکان و پذیرایی و بهره گیری مسافران و گردشگران از مواهب طبیعی تاریخی و بازارهای خرید منطقه آزاد فراهم شده است.
وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران ضمن اقامت در هتل ها و اماکن موقتی هم چون کمپ های مهیا شده سفری ایمن و مطمئن را تجربه خواهند نمود.
برپایه این گزارش جشن سفره بلوچ، جنگ های شادی برای خانواده ها و کودکان، مسابقات متنوع فرهنگی، هنری ورزشی نقاشی و عکاسی، تورهای گردشگری، خدمات تفریحی دریایی و هوایی، اجرای موسیقی محلی و بومی، از مهم ترین برنامه هایی است که در طول تعطیلات نوروزی در این منطقه در حال برگزاری است.
گفتنی است چابهار علاوه بر داشتن موقیعت تاریخی، جاذبه های طبیعی دارای آب و هوای معتدل بهاری بوده که همه ساله مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی در طول سال و بویژه ایام نوروز را جذب می نماید که منطقه آزاد چابهار و بازارهای متنوع خرید در آن از اهمیت زیادی در جذب مسافر و گردشگر دارد.
امتیاز به خبر :