آغاز "جشن نوروزی موج و مرجان" در منطقه آزاد چابهار

رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرائی خدمات سفر و نوروز 1396 سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: همزمان با آغاز سال جدید و به منظور ایجاد فضایی شاد و متنوع برای مسافران و گردشگران نوروزی "جشن بزرگ موج و مرجان" در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

به گزارش  فرینا، طاهره شهرکی افزود: این جشن با حضور هنرمندان مطرح کشور و استان سیستان و بلوچستان از فردا شب /سه شنبه اول فروردین ماه 96/ در محل جایگاه میلاد شماره 2 ، مقابل مجتمع طلا آغاز و تا 10 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

شهرکی اضافه کرد: اجرای کنسرت موسیقی توسط خواننده مطرح کشور "سعید آسایش"، برنامه طنز و تقلید صدا علیرضا گالش"قارنلی" و همچنین برنامه کمدی "وقار علی بلوچ" ، کمدین مشهور از کشور پاکستان از جمله برنامه های نخستین شب از جشن نوروزی موج و مرجان می باشند.
وی اظهار داشت: برگزاری کارناوال های شادی همراه با رقص چوب سیستان و ساز و دهل بلوچستان و اجرای موسیقی سنتی بلوچی سیار توسط گروههای موسیقی از شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه های شاد و متنوعی هستند که در ایام نوروز اجرا می شوند.

وی گفت: برنامه استعدادیابی خوانندگان بلوچ زبان از شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان تحت عنوان "زیمل" از دیگر بخش های جشن نوروزی موج و مرجان منطقه آزاد چابهار است.

او گفت: همچنین در بخشی دیگر از برنامه های جشن نوروزی موج و مرجان گروه موسیقی افغانی از کشور افغانستان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
شایان ذکر است اجرای برنامه ها توسط مجریان مطرح کشور جواد رحیمی و علی بخش دشتیاری صورت می پذیرد.
امتیاز به خبر :