رونمایی از 4 دستگاه آمبولانس پيشرفته در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39996
ساعت 14:25 سه شنبه 1 فروردين 1396
مدیر شبکه بهداشت شهرستان قشم گفت: با رونمایی از 4 دستگاه آمبولانس پیشرفته، اورژانس پیش بیمارستانی قشم با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانداری این شهرستان در آستانه نوروز 96 نوسازی شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی بیان داشت: این چهار دستگاه آمبولانس با برند تجارى بنز و ساخت كشور آلمان با ١٢ ميليارد ريال اعتبارات استانى و شهرستانى از طريق دانشگاه علوم پزشكى استان هرمزگان خريدارى شده است.

به گفته وی، آمبولانس های مدرن از نوع آمبولانس های پیشرفته دنیاست که به دستگاه الکترو شوک و مانیتور، دستگاه ونتیلاتور (تهویه مصنوعی)، تخت هیدرولیکی (برقی)، کیف احیا، انواع آتل های مناسب، وسایل استاندارد انتقال بیمار (لاتک، اسکوپ، شورت بک بورد)، بی سیم و آیفون ویژه مکالمه اتاق فرمان به داخل کابین راننده مجهز است که روز گذشته از طریق گمرک قشم ترخیص و به ناوگان خدماتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اضافه شد.

بهزادی با تقدیر از دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ترخیص این آمبولانس ها در روز تعطیلی گمرک، یادآور شد: با اضافه شدن اين ٤ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس قشم، اقدامات  خدماتی این حوزه با 9 فروند آمبولانس انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان قشم اظهارامیدواری کرد در ايام نوروز برای ارائه خدمات پیش بیمارستان  مشكل خواصى نخواهیم داشت و از همه جهات برای ارائه خدمات احتمالی به مسافران آماده ایم.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت همه ساله در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز میزبان انبوه  مسافران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که با هدف استفاده از ظرفیت های کم نظیر گردشگری، هوای کاملا بهاری و سواحل زیبای قشم به این منطقه در جنوب ایران سفر می کنند.

شناسه خبری: 39996

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟