رنگین کمان مهربانی در ساحل زیبای چابهار

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: آب و هوای معتدل، راه های دسترسی مناسب زمینی، مراکز خرید تجاری، صنایع دستی متنوع بومی، بازارهای سنتی از جذابیت هایی است که موجب جذب مسافران و گردشگران به سواحل نیلگون دریای مکران شده است.

به گزارش فرینا، نصیر بارکزهی  افزود: از آغازتعطیلات نوروزی 49 هزارو 961 نفر در مراکز اقامتی منطقه آزاد و شهرستان چابهار مانند هتل ها، مهمان پذیرها، هتل آپارتمان ها، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، کمپ های موقت مسافری، چادرهای مسافرتی در پارک ها، حاشیه بلوارها و خیابان ها با برپایی 4 هزار 150تخته چادر اقامت کرده اند.

وی بیان کرد: ساحل زیبا، پلاژ ساحلی، کوه های مینیاتوری، قلعه پرتغالی ها، درخت انجیر معابد در کنار مراکز خرید مجتمع های تجاری واقع در منطقه آزاد از مهم ترین اماکنی است که مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار می گیرد.
نصیر بارک زهی تصریح کرد: در راستای توسعه سواحل مکران با امکانات فراهم شده همه ساله مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می نمایند که بیشترین حجم سفرها در ایام تعطیلات به وِیژه نوروز صورت می گیرد.
شایان ذکر است به منظور اطلاع رسانی مسافران و گردشگران نوروزی 40 نفر به عنوان راهنمایان گردشگری در 4 پایگاه اطلاع رسانی در نقاط مختلف و مبادی ورودی منطقه آزاد چابهار مستقر و آنان را اماکن تاریخی، گردشگری، تفریحی، اقامتی، خدمات درمانی و بهداشتی و پذیرایی با ارایه نقشه و بروشور آگاه سازی می نمایند.
امتیاز به خبر :