درخشش هنرمندان بومی در "جشنواره بهار در چابهار" منطقه آزاد چابهار

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: در نخستین روز از آغاز "جشنواره بهار در چابهار" هنرمندان بومی درخشیدند که برنامه های آنان با استقبال چشمگیر مواجه شد.

به گزارش فرینا، نصیربارکزهی در ادامه افزود: برنامه های جشنواره در دو بخش استعداد یابی خوانندگان بلوچ و برنامه های شاد و متنوع هنری مانند کنسرت موسیقی، طنز و تقلید صدا اجرا شد که خوانندگان بلوچ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بارکزهی اظهار داشت: کارناوال شادی شامل: گروههای ساز و دهل سیستانی از زابل و بلوچستانی از قصرقند در محدوده پیکره تجاری، پلاژ تیس و ساحل لیپار منطقه آزاد چابهار و همچنین گروه موسیقی سنتی بلوچی سیار بر روی خودروی تزیین شده در میدان امام خمینی (ره) منطقه به اجرای پرداختند که با موجی از شور و شعف مسافران نوروزی همراه بود.
وی بیان کرد: با توجه به جذابیت فرهنگ و هنر بومی استان سیستان و بلوچستان در این جشنواره برای نخستین بار از مجریان بومی جهت برگزاری جشنواره دعوت به همکاری گردید.

شایان ذکر جشنواره بهار در چابهار از اول تا دهم فروردین ماه جاری به مدت 10 شب در جایگاه تازه جدید التاسیس میلاد 2 با برنامه های شاد و مفرح، ملی و بومی برگزار می شود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو