رضایتمندی 97 درصدی از بیمارستان کیش در نوروز 96

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به مراجعه بیش از 15 هزار نفر به بیمارستان در ایام نوروز از رضایتمندی 97 درصدی در این ایام خبر داد.

به گزارش فرینا،  محمد خلخالی با اشاره به فعالیت تمام بخش های بیمارستان در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تمام ایام تعطیلات نوروزی بر خلاف بسیاری از بخش های سرزمین اصلی به صورت شبانه روزی در تمام بخش ها فعال بود و پزشکان متخصص نیز در دو نوبت صبح و عصر به ویزیت بیماران می پرداختند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 15 هزار نفر به بیمارستان مراجعه کردند که از این میان 10800 مورد خدمات سر پایی و 28500 مورد پاراکیلینیک گزارش شده است ضمن اینکه نزدیک به 235 مورد بستری و 103 بیمار دیالیزی نیز طی این مدت خدمات لازم را دریافت کردند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: در مدت ایام عید خدمات رسانی به بخش های تخصصی نیز کمرنگ نشد لذا بر همین اساس 19 مورد بیمار تالاسمی و 30 مورد بخش های مربوط به مصدومان تصادفات نیز پوشش داده شد.

خلخالی ادامه داد: طی مدت ایام تعطیلات نوروزی بیمارستان کیش 280 مورد اعزام آمبولانس داشته است.

او میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان را بالای 97 درصد خواند و گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده توسط موسسه علوم و فنون کیش بالغ بر 97 درصد رضایتمندی در بخش بهداشت، درمان و سلامت گزارش شده است که با توجه به طیف گسترده مراجعه کنندگان و میزان خدمات ارائه شده، موفقیت چشمگیری به شمار می آید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش درباره برنامه های سال جاری اظهار کرد: در سال جاری برنامه های مفصلی در بخش های پژوهش و ارتقاء فعالیت های بیمارستانی مد نظر داریم ضمن اینکه بنا داریم، در سال جاری بخش زنان و زایمان را به صورت یک بیمارستان مستقل ایجاد کنیم و بخش VIP نیز در این قسمت فعال کنیم.

خلخالی افزود: در سال جاری بازسازی اتاق های عمل و تغییرات تجهیزات نیز در کنار ارتقاء بخش اورژانس و جدا سازی بخش اطفال نیز مد نظر قرار دارد که در شش ماهه نخست سال انجام خواهد شد.

او در خصوص کارت هوشمند سلامت کیشوندان گفت: کارت هوشمند سلامت کیشوندان نیز در راستای خدمات الکترونیک به ساکنین جزیره مد نظر قرار دارد که امسال راه اندازی خواهد شد.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو