رسانه‌ها نسبت به ارائه تصویری شایسته از کیش اهتمام داشته باشند

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها نسبت به ارائه تصویری معنوی و شایسته از جزیره کیش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، آیت‌الله احمد خاتمی در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جوادالائمه جزیره کیش که در فاز اول شهرک میرمهنا توسط خیرین ساخته خواهد شد، اظهار کرد: رسانه‌ها، سیمای معنوی جزیره کیش را برجسته کرده و به مردم سراسر ایران بگویند که جزیره کیش 15 مسجد فعال و ظرفیت‌های معنوی بسیاری دارد.

وی افزود: برپایی باشکوه مراسم اعتکاف در دو مسجد بزرگ منطقه آزاد کیش نشانه ایمان و اعتقاد راسخ مردم این جزیره در برگزاری فرائض اسلامی و دینی است و ضرورت دارد تا رسانه‌ها این موضوعات مهم را به مردم سراسر کشور انتقال دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حدود 50 هیأت مذهبی بنابر آمار مسؤولان جزیره کیش در این جزیره فعال هستند، اضافه کرد: طوری جزیره کیش نشان داده نشود که تافته جدابافته از سرزمین اصلی است.
آیت‌الله خاتمی از همه خیران مسجدساز جزیره کیش نیز به طور ویژه قدردانی کرد و متذکر شد: مساجد کانون اصلی انقلاب اسلامی هستند که حضور مردم در آنها ضمن ایجاد آرامش روانی سبب تقویت پایه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و دینی جامعه ما می‌شود.
مسجد جواد الائمه که کلنگ احداث آن توسط آیت‌الله خاتمی به زمین زده شد، در زمینی به مساحت 1850 متر و از سوی خیرین در جزیره کیش ساخته خواهد شد.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :