پیشنهاد راه اندازی پایگاه سلامت روان در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40473
ساعت 14:43 يکشنبه 10 ارديبهشت 1396
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت : با توجه به اینکه سال 96 سال سلامت روان نامگذاری شده اداره بهزیستی شهرستان چابهار پیشنهاد راه اندازی پایگاه سلامت روان را داده است.

به گزارش فرینا، نصیر بارکزهی در ادامه افزود : راه اندازی این پایگاه در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه منعقده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با معاونت اجتماعی پیشگیری از جرم قوه قضاییه و مصوبات جلسه شورای کاربردی امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار صورت می پذیرد .

بارکزهی گفت: در نشستی که به همین منظور با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل معاونین ومدیران سازمان ، دادستان و روسای ادارات شهرستان چابهار برگزار شد ، مقرر گردید کمیته ای متشکل از دستگاههای متولی امر متناسب با ماموریت ها و فعالیت های تعریف شده ، تشکیل و برنامه ، ظرفیتها و توانمندی های خود را با تصویب یک برنامه مشخص و مدون در سال جاری ارایه دهند .

وی در خصوص مشارکت دستگاه های اجرایی و موسسات مردم نهاد جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی گفت : دستگاههای اجرایی و موسسات مردم نهاد برنامه های خود را گردآوری و به سازمان منطقه آزاد چابهار ارایه دهند تا پس از تصویب و پیش بینی اعتبارات به مرحله اجرا در آیند .

او بیان کرد : تمامی برنامه های ارایه شده در سال 96 بر روی برنامه هایی متمرکز هستند تا خروجی آنها توانمند سازی ، ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده ها و کمک به تکمیل زنجیره ها و خدمات مرتبط با تولید باشند.

روح الله احمدی دادستان شهرستان چابهار اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه را مفید و موثر عنوان کرد و افزود : این امرزمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد.

شناسه خبری: 40473

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟