ارس می تواند به مرجع آزمایشگاه های تخصصی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود

مدیرکل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروی کشور عنوان کرد: منطقه آزاد ارس می تواند به مرجع آزمایشگاه های تخصصی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

به گزارش فرینا، بهروز جنت در نشست یک روزه قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد ارس برگزار شد، تصریح کرد: منطقه آزاد ارس سیاست های اصلی تعیین شده توسط سازمان غذا و دارو را به خوبی اجرایی کرده است.

وی تاکید کرد: گزارش های ارائه شده نشان می دهد كه منطقه آزاد ارس در رابطه با غذا و دارو موفق عمل كرده است.
جنت خاطرنشان کرد: در سازمان غذا و دارو به مناطق آزاد همانند دانشگاه علوم پزشكی توجه ویژه ای می شود و تلاش می كنيم اطلاعات رهگيری و رهيابی كالاهای توليدی را در مناطق آزاد راه اندازی كنيم.
وی در ادامه گفت: دوره های آموزشی مرتبط با مسائل غذا و دارو امسال در مناطق آزاد برگزار می شود و این دوره ها علاوه بر مدیران و کارشناسان این حوزه بلکه مردم ساکن منطقه را نیز شامل خواهد شد.
علی جنت اظهار کرد: همچنین ارتقاء سطح فعالان اقتصادی این حوزه را در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است، نشست یک روزه قطب غذا و داوری مناطق آزاد کشور در سال 96 در منطقه آزاد ارس و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، مدیرکل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانهای سازمان غذا و دارو و مدیران سلامت و غذا و داروی سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد. بازدید مدیران سلامت سازمان های مناطق آزاد کشور از مدیریت غذا و داروی منطقه آزاد ارس نیز بخشی از این برنامه یک روزه بود.
امتیاز به خبر :