اکران «تیک آف» در سینما خلیج فارس جزیره قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از شروع اکران فیلم «تیک آف» در سینمای خلیج فارس از شنبه هفته آینده این شهر خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق گفت: این سینما هم اکنون با اکران فیلم های «خوب، بد، جلف» و «گشت ارشاد2» در سانس های مختلف به کار خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: سینما خلیج فارس در سه سانس به علاقه مندان خدمات ارائه می دهد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یک سانس فوق العاده به این سانس ها اضافه می شود.
موسوی اجاق از برنامه ویژه سینما در ماه مبارک رمضان هم خبر داد و افزود: در ماه پربرکت رمضان سانس 12 تا دو نیمه شب، در طول هفته برپاست و روزه داران می توانند تا پیش از سحر از سینما خدمات دریافت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اظهار امیدواری کرد با استقبال مردم به ویژه خانواده ها از فیلم هایی که در این سینما به نمایش گذاشته می شود، دست اندرکاران این مجموعه فرهنگی را برای ارائه بهترین فیلم های سینمایی ترغیب کنند.
او بیان داشت: راه اندازی سینما خلیج فارس در محل تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم هیچ مانعی برای اجرای نمایش های تئاتر، همایش ها و کنسرت در این محل نخواهد داشت و در پایان این هفته نیز کنسرت وکب کدینگ در این سالن برگزار می شود.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :