تقدیر دانش آموزان قشمی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: جمعی از دانش آموزان قشمی با نوشتن نامه ای، از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای برگزاری کلاس های علمی- تقویتی و سایر خدمات آموزشی در این منطقه تقدیر کردند.

به گزارش فرینا، بهرام پوراشرف افزود: با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد دانش آموزان سال سوم و چهارم رشته های نظری در آزمون های دروس نهایی و کنکور 96، از ابتدای آذر ماه 95 کلاس های تقویتی و علمی دانش آموزان آغاز شد.

پوراشرف از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر نگاه ویژه و اهتمام جدی در مسیر تهیه و ساخت زیر ساخت های علمی این جزیره و تقویت بنیه علمی دانش آموزان تقدیر کرد و گفت: کلاس های تقویتی و کنکور دانش آموزان دخترو پسر در دو پایگاه شهر قشم و دو پایگاه شهر درگهان از آذرماه 95 آغاز شده و امیدواریم نتایج این زحمات در آزمون های پیش رو و کنکور 96 نمایان شود.

وی افزود: در این دوره های آموزشی دانش آموزان در روزهای پایانی هفته با حضور در کلاس های اساتید مجرب که به صورت پروازی وارد جزیره می شدند شرکت کرده و آخرین شیوه های تست زنی موفق، سرفصل های مهم دروس امتحانات نهایی و کنکور، مرور نکات کلیدی دروس، رفع اشکالات درسی و راه های یادگیری مناسب را مرور کردند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با احتساب هزینه های ایاب و ذهاب، حق الزحمه اساتید و عوامل اجرایی و سایر هزینه های جاری، این دوره آموزشی بالغ بر 760 میلیون ریال هزینه در برداشته است که از طرف منطقه آزاد قشم پرداخت می شود.

در سال تحصیلی جاری بیش از 480 دانش آموز سال چهارم و 745 دانش آموز سال سوم رشته های نظری در آموزش وپرورش قشم مشغول به تحصیل هستند.

 

در متن این نامه چنین آمده است:

جناب آقای مهندس مومنی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

شکر و سپاس بی قیاس، معبودی را که آفریننده مخلوقات عالم است و آدمی را به فضیلت نطق و مزیت عقل و دانش ممتاز گردانید.

فراغ بالی دست داد تا خاص و عام از نعمت تدبیر مدیرعامل محترم و دیگر مجموعه تابعه ایشان در برگزاری کلاس های کنکور بهره مند گردند. التماس یاران و دوستان دانش آموز همچنان باقی است تا این روند با به کارگیری حکمت و مدیریت در راستای دانش افزایی و بالندگی شاگردان این جزیره و آینده سازان این شهر، کلاس های کنکور پایدار باشد.

ما دانش آموزان پیش دانشگاهی و سال سوم دبیرستان های قشم از طرف خود و دیگر دانش آموزان جزیره قشم، به پاس توجه ویژه عاملان عادل و کارگزاران تدبیر منطقه آزاد قشم به خصوص از جنابعالی و آقایان مهندس حقدل و مهندس صادقی صمیمانه تشکر می کنیم. امید است سال های آینده نیز این شیوه ادامه داشته باشد.




برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :