ستاد اجرایی خدمات سفر در قشم جلوه گر تعامل و همدلی است

فرماندار قشم ستاداجرایی خدمات سفر در این جزیره را جلوه گر تعامل و همدلی بین تمام دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی، قضایی و خدماتی دانست.

به گزارش فرینا، علیرضا نصری در آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در نوروز 96 گفت: تفاهم و همکاری نهادهای فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم در نیمه نخست تعطیلات نوروز برای اسکان مناسب مسافران در روزهای بارانی جزیره مثال زدنی و چشمگیر بود.
وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان در نوروز امسال، افزود: با وجود برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه، ستاد انتخابات با جدیت در کنار اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر فعال بودند و نوروزی پرشور را در جزیره رقم زدند.
نصری با تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدهای سرزده مهندس مومنی از پروژه ها و زیرساخت های جزیره، پیگیری مستمر و دقت به جزئیات از مهمترین دلایل موفقیت وی در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.
فرماندار قشم گفت: استقبال و رضایت گردشگران نوروزی از زیرساخت های فراهم شده در جزیره همچون کمپ پارک ها، فضای سبز و راه های برون شهری هم گواه دیگری از زحمات بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :