تقدیر امام جمعه قشم از ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

امام جمعه شهرستان قشم گفت: تحول در جزیره قشم پس از حضور مهندس مومنی در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم مشهود است.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم در نوروز 96 بیان کرد: پاسداشت و قدردانی یک روحیه خداگونه است و تشکر از تمامی کسانی که برای ارائه خدمات به گردشگران در نوروز تلاش شبانه روزی داشتند یک رسم پسندیده و واجب است.

وی ادامه داد: مهمانان و گردشگران نوروز 96، روزهای بی دغدغه و خوشی را در جزیره قشم سپری کردند و این موضوع با زحمات بی وقفه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم محقق شد.

حجت الاسلام و المسلمین جوکار اظهار کرد: در تعطیلات نوروز افراد بیشماری در برنامه ریزی و مدیریت، حفظ نظم و امنیت، استقبال و برنامه ریزی، برنامه ریزی فرهنگی و مذهبی و نظافت و زیباسازی شهر تلاش کردند.
امام جمعه شهرستان قشم گفت: آنچه به دست این افراد بی ادعا انجام شد تاثیر فراوانی در امنیت، کاهش حوادث و آسیب ها، کنترل ترافیک و حفظ نظم شهر در نوروز داشت.
به گفته حجت الاسلام و المسلمین جوکار مردم دریادل ساکن جزیره قشم رسم مهمان نوازی و کرامت را به همه گردشگران آموزش می دهند و در برخورد خوب با مهمانان نوروزی زبانزد هستند.
وی پیشرفت های قشم را در دو سال اخیر چشمگیر دانست و افزود: مسیر شکوفایی و برطرف کردن مشکلات برای دستیابی به استانداردهای مطلوب باید همچنان ادامه پیدا کند.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :