یکپارچگی و اتحاد ملت مهم ترین پیام حضور گسترده ایرانیان در انتخابات است

علی اصغر مونسان با ابراز خرسندی از حضور پرشور هموطنان و ساکنان و گردشگران کیش پای صندوق های رای، این مشارکت هوشمندانه را نشانه بینش و بلوغ سیاسی ایرانیان عزتمند برشمرد.

به گزارش فرینا، علی اصغر مونسان که از نخستین ساعات آغاز رای گیری در کنار ساکنان و گردشگران کیش در صف طولانی شعبه اخذ رای مرکز خرید دامون حاضر شده بود پس از اینکه آرای خود را در صندوق های سه گانه انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا انداخت ، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت افتخار آمیز ایرانیان سراسر کشور در این دوره از انتخابات گقت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضمن اینکه نشان دهنده بینش صحیح و بلوغ سیاسی و آگاهی جامعه است پیام همدلی و اتحاد ایرانیان را به گوش تمامی افرادی که ورای مرزهای ایران اسلامی به این آزمون بزرگ چشم دوخته اند می رساند .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه این مشارکت آگاهانه و پرشور به جهانیان ثابت می کند که ایرانیان سرافراز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب ، پایداری وسرافرازی نظام اسلامی و اقتدار کشور همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی حاضر خواهند بود گفت : امروز روز همدلی است و با وجود برخی تفاوت دیدگاه ها و نقطه نظرات کاندیداها که در زمان برگزاری مناظرات تلویزیونی مشخص شد ، امروز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق ها هستیم و این تجلی همدلی و اتحاد ایرانیان است . ملتی غیور و عزتمند که جدای از تفکرات سیاسی خود همگی برای سربلندی کشورشان آماده هستند و در راه اعتلای ایران اسلامی دوشادوش هم گام برمی دارند.
وی با تاکید بر اینکه برنده اصلی انتخابات امروز مردم هستند گفت : بدون شک رییس جمهور آینده ایران از حمایت و همراهی تمامی ایرانیان برخوردار است و همه هموطنان ما آبرای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر و یک دوره طلایی در اقتصاد کشور رییس جمهور خود را یاری می کنند.
مونسان همچنین به توسعه اقتصادی به عنوان مهم ترین اولویت کشور اشاره کرد و اظهار داشت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند در شرایط کنونی مهم ترین اولویت کشور توسعه اقتصادی است و ماهم امیدواریم هر یک از کاندیداهای محترم که در این انتخابات به عنوان رییس جمهور مردم برگزیده می شوند این اولویت را مد نظر قرار داده و در جهت رونق اقتصادی کشور عملکرد بسیار موفقی داشته باشند.
وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی هم سفره مردم را پرتر می کند و هم درتامین رفاه و ارتقاء سطح امنیت کشور تاثیر بسیار دارد تصریح کرد : برای رئیس جمهور آینده ایران اسلامی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که چهار سال آینده شاهد اوج اقتصادی کشور باشیم.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :