دومین همایش ملی فوتبال پایه در جزیره کیش

دومین همایش ملی روز جهانی فوتبال پایه (گرسروتز) با حضور 300 نفر از نوجوانان و نونهالان و با شعار ورزش دشمن اعتیاد در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش فرینا، این همایش به مناسبت روز جهانی فوتبال با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش و تعدادی از اعضای این شورا برگزار شد و جمع زیادی از نوجوانان و نونهالان بهمراه خانواده های خود نیز در آن حضور داشتند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این همایش با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، ورزش را در سلامت جسم و روان جوانان و نوجوانان تاثیرگذار دانست و از برگزاری مسابقات فوتبال یادواره شهدای مبارزه باموادمخدر ویژه جوانان و نوجوانان تا پایان سال جاری در این جزیره خبر داد.
دبیرشورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش نیز در حاشیه این مراسم به نقش مهم ورزش در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: ورزش به عنوان یک رویداد مهم قابل قبول و محبوب در بین جوانان بستر مناسبی برای رساندن پیام های فرهنگی در زمینه پرهیز از مصرف مواد مخدر و مضرات ناشی از آن است.
گفتنی است در جزیره کیش چهار مدرسه فوتبال پایه فعال است و در این مدارس حدود 400 نفر در رشته فوتبال پایه ثبت نام کرده اند.
جزیره زیبای کیش با حدود 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :