مشارکت 97 درصدی مردم جلفا در انتخابات

فرماندار جلفا در جلسه اعضای شورای روابط عمومی های ارس از مشارکت 97 درصدی مردم جلفا در انتخابات 29 اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، زاهد محمودی با اعلام این خبر افزود: مرزنشینان شهرستان جلفا علاوه بر مشارکت 97 درصدی در انتخابات، با رای 71 درصدی به دولت تدبیر و امید رضایت خود از عملکرد دولت را به نمایش گذاشتند.
زاهد محمودی اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی در سایه حضور مردم به وجود می آید و این حضور مهر تاییدی برای آرمان های انقلاب بود.
وی یکی از دستاوردهای دولت یازدهم را بهبود روند تولید و کمک به رشد شاخص های اقتصادی عنوان کرد و گفت: توسعه اقتصادی این روزهای ارس نیز با برنامه های هدفمند دولت تدبیر و امید به دست آمده است.
محمودی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در توسعه کشور، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات در سطح جامعه برای ادامه موفقیت ها بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: نقش روابط عمومی ها در عصر کنونی بی بدیل است و آگاهی دادن به افکار عمومی از وظایف بسیار مهم روابط عمومی هاست.
وی افزود: سازمان ها باید 10 درصد درآمد خود را به تبلیغات و اطلاع رسانی اختصاص دهند و در سال های آتی نیز باید توجه ویژه ای به روابط عمومی ها شود.
محمودی تاکید کرد: تنویر افکار عمومی در عرصه انتخابات نیز نشان داد که این موضوع در کشور مهم است و شور و نشاط اجتماعی، ناشی از توجه به این موضوع بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :