روابط عمومی موفق استرس کار در سازمان را کاهش می دهد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در گردهمایی اعضای شورای روابط عمومی های ارس، گفت: روابط عمومی موفق استرس کار در سازمان را کاهش می دهد.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی اعتقاد درونی و راسخ به روابط عمومی را رمز موفقیت هر سازمان عنوان کرد و گفت: اجرای موفق سیاست های سازمان ها به نوع فعالیت روابط عمومی ها مرتبط است.
عرب باغی تاکید کرد: بخش اعظمی از پیشرفت و توسعه هر سازمان بر عهده روابط عمومی هاست و تعامل سازنده به همراه رایزنی و تعامل داخلی و خارجی و ارتباطات رسانه ای نقش مهمی در تعالی سازمان دارد.
او گفت: مشتری نوازی و جلب رضایت مخاطبین هنر و فن بسیار کلیدی برای افزایش بهره وری است که باید روابط عمومی ها به آن مجهز باشند.
وی عنوان کرد: سیاست های غلط و ارتباطات غیرمنطقی می تواند مشکلات عدیده ای برای سازمان و جامعه به وجود دارد که نمونه های آن در سال های گذشته در کشور به عینه مشاهده شده است.
وی در پایان از روابط عمومی ها خواست که به روابط بین الملل توجه ویژه ای داشته باشند.
عرب باغی در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه گفت: شایستگی و آگاهی مردم ایران باعث خلق حماسه بزرگ و به یادماندنی شد.
منطقه آزاد ارس با 51 هزار هکتار وسعت بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با 20 هزار و 500 هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با 411 هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و 700 هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با 25 هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده می باشد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :