توسعه فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه انرژي پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4087
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ازبرنامه هاي توسعه اي پروژه هاي اين فرودگاه خبرداد.

فرشيد کلاه کج ، مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با بيان اين مطلب و در خصوص پروژه هاي توسعه ايي آينده در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت: پروژه هاي متعددي براي توسعه اين فرودگاه براي آينده تدوين شده است.

وي تصريح کرد: از آن جمله مي توان به توسعه ترمينال شماره هاي دو با سطحي معادل 14 هزار متر مربع با آخرين مشخصات فني شامل سه دستگاه Air Bridge(پل هوايي) ، سيستم بارانداز يا Docking،سيستم اطلاع رساني رايانه اي، سيستم رايانه اي check-in و بار،حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته اشاره کرد.

کلاه کج از ديگر پروژه هاي توسعه ايي اين فرودگاه را حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته عنوان کرد و افزود: اين پروژه شامل توسعه اپرون با مساحت 37 هزار و 125 متر مربع و تاکسيوي شرقي با سطح پروازي 55 هزار 125 متر مربع است.

مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس تصريح کرد: همچنين پروژه هاي CIP و هتل فرودگاهي نيز از ديگر پروژه ها محسوب مي شود که شامل ساختمان CIP با سطحي معادل 1200 متر مربع ، هتل فرودگاهي با سطحي معادل 600 متر مربع و شاخصه اين ساختمان سرعت اجراي بالا در 5 ماه است./205

شناسه خبری: 4087

آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی