توسعه فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه انرژي پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4087
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ازبرنامه هاي توسعه اي پروژه هاي اين فرودگاه خبرداد.

فرشيد کلاه کج ، مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با بيان اين مطلب و در خصوص پروژه هاي توسعه ايي آينده در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت: پروژه هاي متعددي براي توسعه اين فرودگاه براي آينده تدوين شده است.

وي تصريح کرد: از آن جمله مي توان به توسعه ترمينال شماره هاي دو با سطحي معادل 14 هزار متر مربع با آخرين مشخصات فني شامل سه دستگاه Air Bridge(پل هوايي) ، سيستم بارانداز يا Docking،سيستم اطلاع رساني رايانه اي، سيستم رايانه اي check-in و بار،حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته اشاره کرد.

کلاه کج از ديگر پروژه هاي توسعه ايي اين فرودگاه را حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته عنوان کرد و افزود: اين پروژه شامل توسعه اپرون با مساحت 37 هزار و 125 متر مربع و تاکسيوي شرقي با سطح پروازي 55 هزار 125 متر مربع است.

مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس تصريح کرد: همچنين پروژه هاي CIP و هتل فرودگاهي نيز از ديگر پروژه ها محسوب مي شود که شامل ساختمان CIP با سطحي معادل 1200 متر مربع ، هتل فرودگاهي با سطحي معادل 600 متر مربع و شاخصه اين ساختمان سرعت اجراي بالا در 5 ماه است./205

شناسه خبری: 4087

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟