تفاهم‌ نامه ای برای توسعه ورزش مدارس در مناطق آزاد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40995
ساعت 19:07 شنبه 20 خرداد 1396
در جهت ارتقای تعليم و تربيت در مناطق آزاد، تفاهم‌نامه همكاری بين معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضاء شد.

به گزارش فرینا، اين تفاهم‌نامه با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدعلی زم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر اساس سه محور «تربیت‌بدنی و ورزش مدارس»، «بهداشت و سلامت مدارس» و «پيشگيري از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان» امضاء شد.
ارتقاء كيفی و كمی مدارس مناطق آزاد، توسعه و تجهيز مدارس، مراكز آموزشی و پژوهشی در مناطق آزاد، توانمند سازی مديران مدارس، معلمان تربيت بدنی و مراقبين سلامت در مناطق آزاد، ايجاد منطقه آموزشی و پرورشی الگو و نمونه در مناطق آزاد و توسعه مشاركت برای ايجاد زمينه خودكفايی مدارس و مراكز در مناطق آزاد درسه محور ذكر شده از اهداف اين تفاهم نامه است.
اين تفاهم نامه در 4 ماده و 34 بند به امضا رسيده است. 
مدیران کل دفاتر تربیت‌بدنی، سلامت و بهداشت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و معاونین سلامت، بهداشت و تربیت‌بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان، آذربایجان‌های غربی و شرقی در این مراسم حضور داشتند.

متن كامل تفاهم نامه را از اينجا مشاهده كنيد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو