نوردوز آماده استقبال از گردشگران تابستانی منطقه آزاد ارس

مدیر مرکز نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس از آمادگی مرکز نوردوز جهت استقبال از مسافران و گردشگران تعطیلات عید سعید فطر و گردشگران تابستانی ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، احمد حسن نژاد با اشاره به ۲۴ ساعته بودن مرز نوردوز از تشکیل ستاد خدمات سفر مرکز نوردوز خبر داده و گفت: با آمادگی کامل مرکز نوردوز در راستای خدمات دهی به مسافرین و گردشکران، زمینه اسکان مسافرین در امامزاده سید محمد آقا (ع) نوجه مهر، امامزاده شعیب (ع) روستای دوزال و نیز اسکان اضطراری در مرکز نوردوز فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اسکان، برنامه های متنوعی چون اجرای موسیقی زنده محلی عاشیقلار و برنامه های شاد و مفرح در روزهای تعطیلات عید فطر در این مرکز پیش بینی شده است.
حسن نژاد افزود: بیشتر این برنامه ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه ( 5 و 6 تیرماه ) ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه حمام تاریخی کردشت برگزار خواهد شد.
وی در مورد جاذبه های طبیعی این مرکز نیز گفت: طبیعت بکر محدوده نوردوز ازجمله کوه کمتال، دره آهکی اسبهر و چشمه آب درمانی یئل سو که برای درمان رماتیسم مفید است، می تواند مورد بازدید گردشگران این منطقه قرار گیرد.
گفتنی است، نوردوز تنها مرز ایران و ارمنستان محسوب می شود و به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی منطقه، گردشگران زیادی در طول سال از این منطقه دیدن می کنند.

امتیاز به خبر :